mollyjernstromm

Direktlänk till inlägg 3 september 2013

Första inlägget c:<3

Av Molly Jernström - 3 september 2013 07:10

Hej!

 

Jag heter Molly o har bloggat förr men ena bloggen glömde ja lösen ord på och mail adressen med...

Men sen igår så skulle ja skapa en blogg men då så råka ja glömma namnet på min mail adress så då skets sig det.. sen imorse nu så tänkte ja att ja kunde göra en blogg lite snabbt nu.. jo o det gjorde ja oxå  

 

Här på min blogg kan du läsa om Min varadg, MIg, Mina djur o sånt  

 

Jag hoppas du kommer följa denna blogg skulle bli skit GLADA då   #Gördet

 

Pusspåer Kram Molly!  #Skola #Blä 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly Jernström - 16 oktober 2013 10:05

Hej, nu ska jag sluta blogga pga att jag har en annan blogg med min bästis som tar tid.. Men om ni vill fortsätta läsa om mig så kolla in på min andra blogg son jag har med min bästis blogg: mantorpsbarn.bloggplatsen.se tror jag ...

Av Molly Jernström - 5 oktober 2013 11:03

Hej, Hela förra veckan var ganska OK. vi hade inga läxor förutom några som hade spanska,tyska,franska men jag har engelska :)   Måndag och tisdag o fredag hade vi ju vanliga skoldagar.. Men på onsdag hade vi orienteringsdag ( stavning ) och d...

Av Molly Jernström - 5 oktober 2013 10:59

Förlåt förlåt.. :( Jag har glömt bort bloggen totalt, och är jätte ledsen över det ;(  Men jag tycker att det ska vi ändra på :) Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga och jag ska lägga ut minst 4 inlägg om dagen, för att det ska bli me...

Av Molly Jernström - 23 september 2013 07:47

Av Molly Jernström - 23 september 2013 07:19

   

Presentation


13 årig tjej från lilla byn som heter Mantorp!
Älskar att fotografera och vara med kompisar.
Här kommer du få läsa om mig, mitt liv osv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni tycka va kul på min blogg?
 Olika challanges på fredagar
 Måndags cover
 uppdatera 5 gånger om dan
 lägga ut olika recept
 Vlogg på bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Harry Styles

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards