mollyjernstromm

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Plugga Plugga...

Av Molly Jernström - 18 september 2013 19:49

Hej!

 

Nu sitter ja i sängen och pluggar engelska osv...

skol dan gick ju ganska fort idag  

och en sålänge trivs jag skit bra i skolan, bara att det är jobbigt att gå till halv 4 varje onsdag och torsdag   

Men onsdag är typ min favorit dag på veckan förutom fredagar   

Amen onsdagar är så roliga för vi har bild och musik, och på bilden sitter jag och wilma vid Oliver och Gabbe.. Och vi är inte tysta en ända sekund hehe.. (snarare jag som skrattar ihjäl mig)   

För Oliver gör så att jag dör av skratt hihi.

 

Men annars efter skolan så har jag haft kul.. Jag var med wilma och Amanda och vi hade skit kul osv.

 

Och i morgon så ska jag till tandläkaren och dom ska prata om min tandställning jag ska få på måndag  

Så då blire inget godis eller läsk längre.. buhu  

 

så jag kommer missa en hel rast plus en hel lektion i morrn.. Och lunchen  

Och jag  får äta på donken (mc donalds)  
 
Men sen efter skolan ska jag typ vara med Engla tror jag..  
 
Jag uppdaterar mera i morrn..Och ska försöka lova att blogga mera och så  
 
Puss o kram  
 
   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly Jernström - 16 oktober 2013 10:05

Hej, nu ska jag sluta blogga pga att jag har en annan blogg med min bästis som tar tid.. Men om ni vill fortsätta läsa om mig så kolla in på min andra blogg son jag har med min bästis blogg: mantorpsbarn.bloggplatsen.se tror jag ...

Av Molly Jernström - 5 oktober 2013 11:03

Hej, Hela förra veckan var ganska OK. vi hade inga läxor förutom några som hade spanska,tyska,franska men jag har engelska :)   Måndag och tisdag o fredag hade vi ju vanliga skoldagar.. Men på onsdag hade vi orienteringsdag ( stavning ) och d...

Av Molly Jernström - 5 oktober 2013 10:59

Förlåt förlåt.. :( Jag har glömt bort bloggen totalt, och är jätte ledsen över det ;(  Men jag tycker att det ska vi ändra på :) Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga och jag ska lägga ut minst 4 inlägg om dagen, för att det ska bli me...

Av Molly Jernström - 23 september 2013 07:47

Av Molly Jernström - 23 september 2013 07:19

   

Presentation


13 årig tjej från lilla byn som heter Mantorp!
Älskar att fotografera och vara med kompisar.
Här kommer du få läsa om mig, mitt liv osv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni tycka va kul på min blogg?
 Olika challanges på fredagar
 Måndags cover
 uppdatera 5 gånger om dan
 lägga ut olika recept
 Vlogg på bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Harry Styles

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards